niedziela, 9 marca 2014

Alpaka - chusta ... nie-chusta

Zazwyczaj drutuję dość ciasno, w proponowanych na banderolkach zakresach grubości zawsze jestem w górnej granicy albo nawet lekko poza, co z ulgą pozwala mi patrzeć na druty o grubości do 3,0. 
Zaopatrzyłam się ostatnio w cieniutką alpakę (100%) – w 100g mam aż 500m włóczki i może się okazać, że wykażę się kolejną dawką masochizmu i przeproszę się z cienkimi drutami. Wprawdzie pierwotny plan zakładał wykonanie chusty – mojej pierwszej chusty jako takiej – wtedy wręcz pożądane są duże przestrzenie, żeby nadać jej lekkości i drutki nr 4,5-5,0 byłyby w sam raz. Ale  znów wyświetla mi się przed oczami milusia bluzeczka, a to oznacza … maksymalnie trójeczki. Zanim za nią się wezmę, trochę czasu minie – może mi przejdzie ta bluzka… Gdyby jednak rozsądek nie wygrał, to na wszelki wypadek przezornie mam tych moteczków 4 - powinno wystarczyć :).


BC Garn - kolor nr 50 (jagodowy, czego na zdjęciu niestety nie widać)

9 komentarzy:

  1. Piękna włóczka, ciekawi mnie jak wybrniesz z kłopotu i co z niej zrobisz? pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam na zastanowienie chwilę, bo obecnie walczę na drutkach 3,5 o sweter - jeszcze rękawy mi zostały... :), no a potem zszywanie ..... :(((

      Usuń
  2. Piękna włóczka i ten kolor-och. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy odcień. Ja bym obstawała przy bluzeczce. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Chusta będzie jak marzenie :) Bluzeczka...piękna,ale pracy będzie całe mnóstwo ;)
    Dziękuję za przemiłe słowa na moim blogu :) Wciąż nie dowierzam jak ktoś TAK postrzega to co robię...ja wciąż się uczę i chcę sięgać po nowe,lepsze,trudniejsze...

    OdpowiedzUsuń
  5. A może złożyć włóczkę podwójnie? Problem cienkich drutów odpada, a metraż solidny więc wystarczy na bluzkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorek bardzo ładny. Będzie piękna chusta-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię serdecznie. Będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz moją pracę - daje mi to wiele radości i motywuje do kolejnych działań.